چربی زدا نانوسان این غول جادویی

early ejaculation 1

اگه گاز خونه تمیز باشه کل خونه تمیزه

بی شک یکی از دغدغه های خانم ها تمیزی گاز و سیستم تهویه یا همون هود هست.

یکی از پرزحمت ترین تمیزکاری های خونگی از بین بردن چربی هایحاصل از پخت و پز یا ترشح روغن روی چدن گاز های خونگی هستش . که معمولا علاوه بر سختی های خاص شستشو در پایان کار زیاد به دل آدم نمیشینه .

اسپری چربی زدا در اصل همان موتورشور نانو!

بعله درست متوجه شدید این محصول در اصل موتور شور نانو هست و کاربرد اصلی اون تمیز کردن موتورخودرو و موتور سیکلت و پاک کننده چربی های بر روی موتور خودرو هست .

خوشبختانه این محصول به خاطر خاصیت قوی نانویی خود مورد استقبال خانم های خانه دار واقع شده و در حال حاضر با نام گازپاکن نانوسان و یا اسپری چربی زدا نانوسان معروف شده .

که نمونه عملکرد اون رو تو ویدئو های بالا مشاهده کردید .

نانو چیست :

فناوری نانو تکنولوژی دانش کاربردی و فناوری نوین است.
که موضوع حسبی مقدار ماده در ابعاد کمتر از یک میکرومتر بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در اصل این تکنولوژی با به کار گیری خواص جدیدی از مواد در ابعاد میکرومتر می باشد که خواص کوانتومی از خود نشان می دهد.چربی زدا نانوسان

فناوری موج چهارم انقلاب صنعتی می باشد و پدیده بسیار بزرگی است که در تمامی گرایشات علمی  نفوذ کرده است  و روند سرعت این گرایشات علمی شده است.
تاریخ پیدایش نانو  برمیگردد که اغلب حول و حوش نوآوری های جدید در زمینه ساخت و ساز ساختمان بوده است.چربی زدا نانوسان
ست این فناوری یک دانش میان رشته ای می باشد به رشته‌هایی همچون مهندسی پزشکی طراحی دارو داروسازی مهندسی مواد مهندسی پزشکی مهندسی فیزیکی کاربردی ابزار های نیمه رسانا و حتی مهندسی مکانیک مهندسی برق مهندسی شیمی نیز مربوط می شود.

ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.چربی زدا نانوسان

تاریخچه نانو:

برای اولین بار دموکریتوس  فیلسوف یونانی به تاریخ چهارصد سال پیش از میلاد مسیح واژه  اتم را برای توضیح ذرات سازنده مواد به کار برد. که تو آن را پدر فناوری علم نانو دانست.
پدیده عظیمی است که در تمام گرایشات علمی راه پیدا کردند شاید تا یک دهه دیگر تمامی فرآیند ها وابسته به این تحول باشند.

فناوری نانو قدرت ساخت استفاده و کنترل ماده در ابعاد نانومتری می باشد. مقیاس اندازه گیری در فناوری نانو بسیار مهم است است زیرا در خصوصیات آن بسیار تاثیرگذار است این اندازه در مواد مختلف فرق می کند ولی در هر مواد نانو به موادی گفته می‌شود که کوچکتر از ۱۰۰ نانومتر باشد.

 گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان:

نماینده انحصاری کمپانی گلوبال پریفر در خاورمیانه و آسیای مرکزی می باشد گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان دوز ۵ نماینده اصلی این کمپانی در کنار ایالات متحده آمریکا انگلستان ایتالیا و هلند در ایران شروع به فعالیت کرده است.
است و تاکنون با کمک شرکت بازاریابان ایرانیان زمین و از طریق و روش بازاریابی شبکه ای محصولات باکیفیت خود را در ایران و خاورمیانه به صورت انحصاری توزیع کرده است.

با توجه به انحصار فروش این محصولات توسط بازاریابان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان بیز  این محصول تنها توسط همکاران مستقل این شرکت که همان بازاریابان شبکه ای می باشند قابلیت فروش دارد.

لازم به ذکر است گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان به هیچ عنوان حق فروش این محصولات را به صورت مستقیم ندارد.چربی زدا نانوسان

 فروشگاه اینترنتی تیم کالا که یکی از نمایندگان مستقل شرکت بازاریابان ایرانیان زمین میباشد برای راحتی شما دوستان عزیز و مشتریان وفادار شروع به توزیع محصولات  گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان کرده است.چربی زدا نانوسان

teamkala-co.comگروه علم و صنعت نانوسان

در باره شرکت تولید کننده

چربی زدا نانوسان

چربی زدا نانوسان

گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان

نماینده انحصاری کمپانی Global Prefer آلمان در خاورمیانه و آسیای مرکزی

ثبت  46441  (سهامی خاص)

همانطور که مشاهده کردید این شرکت کاملا بومی و تحت لیسانس یک شرکت آلمانی میباشد . و تمامی محصولات این شرکت محترم کاملا ایرانی میباشد و با کیفیت بالا .

در نتیجه تبلیعاتی که افراد سودجو به عنوان محصول وارداتی میکنند کاملا کذب است.

لکه بر مبل و فرش نانوسان

اطلاعات بیشتر ادامه…

پک سه عددی موتور شور

قیمت کمتر ادامه…

موتورشور و چربی زدا نانوسان

اطلاعات بیشتر ادامه… 

5 دیدگاه برای “چربی زدا نانوسان این غول جادویی

  1. اشتراک‌ها: My Homepage

    • erfan گفته:

      سلام بله یک مدل است قیمت اصلی این محصول 78700 هست که توسط شرکت بیز قیمت گذاری شده و دلیل این تفاوت قیمت نداشتن قیمت روی محصول هست و تیمکالا این محصول را با تخفیف 13 درصدی ارائه میکند که این تخفیف به مناسبب سال نو اعمال شده
      توجه داشته باشید تنها دلیل تفاوت قیمت فقط سود فروشندگان دیگر هست و از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی باهم ندارند
      برخی از این فروشندگان دلیل این تفاوت قیمت را تقلبی بودن یا موارد دیگر عنوان میکنند در صورتی که هیچ کدام از این دوستان حاضر به ارائه فاکتور نیستند

دیدگاهتان را بنویسید